Mérés

Ezt az oldalt szokták a leginkább elhanyagolni, pedig az értékesítés folyamata csak vele együtt teljes.

  • mielőtt cselekszünk, tudnunk kell, mire vágyik a fogyasztó
  • mielőtt cselekszünk, tudnunk kell, a kitűzött céloknak megfelelően cselekszünk-e
  • mielőtt cselekszünk, tudnunk kell, mit értünk el

Két szóval: mérnünk kell!

Piackutatás

Vakon nem érdemes lépni. Milyenek a piaci viszonyok és a fogyasztói attitűdök?

Terepmunkára specializálódott csapatunk több évnyi tapasztalattal rendelkezik ennek felderítésében.

  • papír alapú kérdőívezést
  • laptopos
  • illetve telefonos felmérést is vállalunk

Ez utóbbit a többszörös call center díjnyertes Protocall-lal közösen.

Testreszabott, tematikus piackutatásokat végzünk - és mivel szerződéseink lehetővé teszik, akár hipermarket-láncokban is!

Próbavásárlás

Még a legjobban megszervezett kampány is gellert kap néha...
Egy átlagos promócióban pedig akár a 15%-ot is elérheti a hibák aránya!
Ezért érdemes ellenőrizni az akció eredményességét.
Így javíthatunk a hatékonyságán, vagy akár menet közben módosíthatunk a mechanizmuson.

Bramac

Nehezen fellelhető célcsoportot kaptunk.
Olyanoknál kellett érdeklődnünk, akik...

  • az elmúlt évben tetőfelújítást végeztek
  • vagy a közeljövőben ilyet terveznek

Kvantitatív kérdőíves kutatásra volt szükség.

  • a Protocall összeállította az adatbázist: egy 300 fős mintát
  • telefonos interjúkat kezdeményezett saját telefonstúdióból
  • a begyűjtött adatokból könnyen értelmezhető elemzést készített

Heineken

A Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. számára próbavásárlásos kutatást szerveztünk:
a Soproni nyári kupon/kupakbeváltási promócióját ellenőriztük.

1. lépés: tesztelni, hogy a vendéglátóegység kiszolgálója ad-e kupont a csapolt sör mellé

2. lépés: megfigyelni, hogy a csapolás az előírások szerint történt-e

3. lépés: megvizsgálni, hogy a PoS anyagokat megfelelően kihelyezték-e a helyiségben

4. lépés: felfedni magunkat, és az ellenőrző adatlap kitöltése után a pultos aláírásával és bélyegzőjével igazolni a látogatást

5. lépés: megismételni az első 4 lépést összesen 800 vendéglátóhelyen!